loading...
سایت عاشقانه گپــ اسـتار
آخرین ارسال های انجمن
ღ گپــ اـــتار ღ بازدید : 1534 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (1)

 

متولدین فروردین ماه

بیشتر آنان در رابطه های عاشقانه تمایل به این هستند که طرف مقابل آنان ابتدا قدم اول را بردارد . آنان در رابطه های زناشویی و عشق آفرین تمایل خوبی نسبت به موسیقی نشان داده اند . سعی کنید اگر عاشق یک فروردینی هستید شما به سوی او حرکت کنید . آنان واقعا عاشقند و میتوانید عشق را در زندگی باآنان حس کنید .

متولدین اردیبهشت ماه

متولدین اردیبهشت ماه تطابق اخلاقی بسیاری با متولدین فروردین ماه دارند . آنان به عشق خود وفا دارند و آنان عشق و محبت زندگی خود را فقط و فقط از هم بستر خود می خواند . سعی کنید تا میتوانید به عشق اردیبهشت ماهیتون وفادار بمونید و به او محبت کنید . در قبال از سراپای او عشق خواهید دید .

متولدین خرداد ماه

متولدین خرداد ماه عاشقانی بسیار کنجکاو ، بلند پرواز و شیطنت جویی هستند . سعی کنید در رابطه عاشقانه خود با یک خرداد ماهی ، خود را بسیار پرجنب و جوش و شادی نشان دهید . آنان به خنده و شیطنت های عاشقانه علاقه بسیاری دارند .

متولدین تیر ماه

بیشتر آنان دل نازک و بسیار احساسی هستند ، بسیار پر جذبه و در رابطه های عاشقانه خود بسیار سخت دل می دهند و در صورت همراه شدن و هم بستر شدن با شما ، او عشقی پر جذبه ، دوست داشتنی و خوش تیپی برای شما خواهد بود . عاشقان تیر ماهی علاقه زیادی به بوسه دارند .

متولدین مرداد ماه

متولدین این ماه عشقی خون گرم و پر مهری دارند . عاشقان این ماه کمتر بدون عشق و داشتن یه زندگی پر محبت و عاشقانه سر می کنند . انان بشدت به دنبال داشتن یه آرامش عشقی و پر مهر هستند و سعی خواهند کر در زندگی خود هیچ وقت بدون عشق نباشند . در رابطه های عاشقانه بسیار تمایل به بروز احساسات و بوسه های پر احساس،چنگ زنانه و پر مهر دارند .

متولدین شهریور ماه

در ظاهر اول شاید به نظر برسد که انان عاشقانی سرد و بی میل هستند و علاقه چندانی به محبت و عشق ندارند ولی بدانید که انان شعله های کوچکی هستند که در درون بسیار نورانی تر و شعله ورترند . عاشق کردن آنان نسبت به خود مقداری سخت است و شاید شما در بین راه از او ناامید شوید ولی سخت در اشتباهید . به راه خود ادامه دهید که در صورت دل بری او به عشقی بی پایان خواهید رسید . آنان به بوسه های ظریف و بسیار بسیار ماهرانه و احساسی علاقه وافری دارند .

متولدین مهر ماه

آنان دارای عشقی پرشور و پرمحبتی هستند . به رابطه های عاشقانه و خاطرات ماندگار این عشق بسیار علاقه مندند و مطمئن باشید در عاشقی با آنان شما خاطرات و ماجراهای عاشقانه و رمانتیک فراوانی خواهید داشت . آنان بسیار فداکار و پر مهرند ، آنان عشق خود را در عمل ثابت خواهند شد . از آنان انتظار بروز عشق و محبت غیر از عمل نخواهید و این را بندانید که زنان متولیدن مهر مختص این عمی هستند (اثبات عشق در عمل) . آنان به وضعیت بدن و پرستیژ خود بسیار اهمیت می دهند .

متولدین آبان ماه

آنان در رابطه عاشقانه خود صادق و راستگو هستند . به رابطه های عاشقانه طرف مقابل اهمیت میدهند و برایشان بسیار آرام بخش است . در رابطه های زناشویی عاشقانه بسیار عجول هستند . مراحل عشق را مرحله به مرحله اجرا نمی کنند و دوست دارند اصل عشق برای آنان آرام زا باشد و از به پیش زمینه های عاشقی تمایلی ندارند .

متولدین آذر ماه

بسیار خوش بین ، راستگو و صادق هستند . آنان زیبا هستند . انان به لبخندهای عاشقانه شما و نیم نگاه های شما چشم دوخته اند و در قبال آنان عشقی پر محبت از سوی او به طرف شما فوران خواهد نمود . آنان به بوسه های غافلگیرانه علاقه بسیاری دارند .

متولدین دی ماه

عاشقان این ماه تطابق عاشقی فراوانی با متولدین شهریور ماهی دارد . در عشق به ظاهر آنان امتیاز ندهید .

متولدین بهمن ماه

عاشقان این ماه دیر عاشق می شود و تمایل بسیاری به آزادی دارند ولی در صورت دل بری انان ، به شماوفاوار خواند بود و سال های سال با او زندگی عاشقانه و پر مهری خواهید داشت .

متولدین  اسفندماه

آنان بدون عشق زندگی نخواهند کرد و تطابق رفتاری زیادی به متولدین مردادماهی دارند . انان در عشق و عاشقیند . آنان به بوسه های رویایی و عاشقانه تمایل فراوانی دارند .

 

پروفایل بهاره

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهتاب در تاریخ 1393/10/24 و 18:22 دقیقه ارسال شده است

ترکوووووووووووووووووووووووندید بابا شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 439
  • کل نظرات : 810
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 163
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 249
  • بازدید کلی : 199,809
  • نسخه اندروید گپ استار


    گپ استار را در اندروید دنبال کنید
    >> اطلاعات بیشتر

    پیــام هــا
    پیامک گپ استار

    40 40 30 20 5000
    لطـفا جهت دریافت و ارسـال اس ام اس های عاشقانه نام کاربری و یا کلمه گپ استار را به شماره بالا ارسال نمایید .

    رتبه ما در گوگل