معرفی مسنجر گپ نما در سایت سیب دانلود

معرفی مسنجر گپ نما در یکی از پر بازدیدترین سایت های معرفی نرم افزار کشور . سایت سیب دانلود یکی از برترین سایت هایی می باشد که روزانه صدها بازدید کننده را به خود اختصاص می دهد . این سایت در سیاست خود اقدام به معرفی نرم افزارها و بازی های برتر کشور می نماید که اخیرا اقدام به معرفی مسنجر گپ نما در سایت خود نموده است .

جهت مشاهده کلیک کنید


ارائه نسخه جدید مسنجر گپ نما

امکانات نرم افزار Gapnam! Messenger :
- ارسال پیام به تک تک دوستان یا به صورت گروهی در اتاق کنفرانس
- ارسال اس ام اس به گوشی دوستان
- استفاده از اتاق های چت برای گفتگو به افراد سایر کشورهای دنیا
- استفاده از مدیاپلیر داخلی برای مشاهده ویدئوهای وب و عکس
- نمایش شکلک ها ، آواتارها ، Audible و IMVironment ها
- به اشتراک گذاری فایل ها به صورت کاملا ایمن
- نمایش Status های شما و دوستان
- استفاده از خدمات ایمیل ایرانی
- امنیت بالا در حفظ و نگهداری داده های کاربران
- بی نیاز از محیط تحت وب و سرعت بالا
- شکلک های چت جذاب
- چتــ صوتی در چت روم ها
- ساخت اتاق شخصی و مدیریت کامل - اخراج،تحریم،هشدارو...
- لیست دوستان
,...

گپ نما

سلام خدمت دوستانی که این پست رو انتخاب کردن و قصد دارن با مسنجر (پیام رسان) فارسی زبان گپ نما آشنا بشن .

مسنجر گپ نما در کشور جمهوری اسلامی ایران اداره میشه و تمامی حقوق اون متعلق به جناب آقای نادری که طراح و ابداع کننده این پیام رسان هستند می باشد . مسنجر گپ نما در نسخه ابتدایی دارای امکاناتی نظیر چت خصوصی ، اتاق های گفتگو که قابلیت خصوصی و عمومی دارند ، امکانات مدیریتی کاربران برای کنترل اتاقها خود ، چت صوتی ، لیست دوستان ، امکان قرار دادن آواتار و ...

در نسخه آینده امکاناتی فراتر از این و باور نکردنی به این مسنجر اضافه خواهد شد که قابل رقابت با سایر مسنجرهای خارجی می باشد . با توجه به اینکه مسنجر یاهو یک پیام رسان خارجی بوده و هویت کامل اون واقعا مشخص نیست ، امکان هک و به سرقت بردن اطلاعات شما بدون اینکه متوجه بشید وجود داره . پس چرا وقتی مسنجری با قدرت و در سطح رقابت با یاهو در کشورمون وجود داره استفاده نکنیم ؟!! شما میتونید این مسنجر رو به دوستانتون معرفی کنید و از طریق مسنجر گپ نما با هم در ارتباط باشید و از محفوظ موندن اطلاعاتتون مطمئن باشید چون که در صورت عدم امنیت این مسنجر ، مطمئا باشید که جلوی این مسنجر رو پلیس فتا و ... خواهند گرفت . پس پیشنهاد میدم به دوستان عزیز که بجای استفاده از مسنجر های بیگانه از مسنجر وطنی استفاده تا قدرت رقابت کشورمون روبه رخ سایر کشورها بکشونیم . موفق و سر بلند باشید .

آدرس پیام رسان فارسی زبان گپ نما :

www.gapnama.ir

www.gapnama.com

 

ــــــــــــــکو تـــــــــــــــــــــــــ



انسانها هر چه بیرونشان ساکت تر باشد ، فریاد درونشان بیشتر است

*****

چه رنجی می بری وقتی حرف داری و کلمه نداری ؛ حتی حالت در واژه ها هم نمی گنجد

*****

در جواب ابلهان آنقدر خاموش ماندیم که گفتند : حرف حساب جواب ندارد

*****

ببینید حرف زدن چه چیز وحشتناکیست ، که بزرگترین احترام به هر کس این است که ، برایش یک دقیقه سکوت می کنند

*****

سکوت همیشه به معنای رضایت نیست ، گاهی یعنی خسته ام ، از اینکه مدام به کسانی که هیچ اهمیتی برای فهمیدن نمی دهند توضیح دهم

همکاری بلاگفا با مسنجر گپ نما

با توجه به اینکه عده ای از کاربران مسنجر گپ نما به علل مختلف توسط مدیر سایت محروم و آی پی آنان مسدود شد ، بنابراین اونها در سدد انتقام از گپ نما بودند که طریقه وبلاگ نویسی و تخریب کردن وجهه این مسنجر در بین کاربران اون و سایر مسنجر ها رو داشتند که در اولین اقدام ، وبلاگ مورد نظر توسط یکی از کاربران مسنجر که ناشناس باقی موند هک شد ! ولی اونها کوتاه نیودمدن و اقدام به ثبت وبلاگ جدید نمودند که اینبار وبلاگ اونا مورد شکایت مدیر سایت گپ نما و ارائه گزارش به سایت بلاگفا واقع شد که وبلاگ اونها توسط سایت بلاگفا سریعا مسدود شد. لازمه که بگم اونها وبلاگ سوم رو هم ثبت کردند که دوباره با شکایت گپ نما ، وبلاگ سوم هم توسط بلاگفا مسدود شد . الان دیگه جای هیچ نگرانی در خصوص وبلاگ نویسی مخالفین و خرابکاران این مسنجر با وجود رابطه قوی و ضابطه ای مسنجر گپ نما و سایت بلاگفا مشکلی وجود نداره . ضمنا تا اونجایی که بنده اطلاع دارم ، مشخصات وبلاگ نویسان توسط سایت بلاگفا به پلیس فتا تحویل و مسنجر گپ نما نیز در حال پیگیری مراحل قانونی اون هست .

گپ نما تنها مسنجریست که در مورد مخالفین و خرابکاران موضع تهدید رو در پیش نگرفته و تنها و تنها از راه مراحل قانونی اقدام به برخورد با اونها خواهد کردکه این عمل جای تقدیر و تشکر دارد

:یک نمونه وبلاگ مسدودی که با شکایت مسنجر گپ نما مسدود شد

گل رز برای مادر

مردی مقابل گل فروشی ایستاده بود و می خواست دسته گلی برای مادرش که در شهر دیگری بود سفارش دهد تا برایش پست شود. وقتی از گل فروشی خارج شد، دختری را دید که روی جدول خیابان نشسته بود و هق هق گریه می کرد. مرد نزدیک دختر رفت و از پرسید: دختر خوب، چرا گریه می کنی ؟ دختر در حالی که گریه می کرد، گفت: می خواستم برای مادرم یک شاخه گل رز بخرم ولی فقط 75 سنت دارم در حالی که گل رز 2 دلار می شود. مرد لبخندی زد و گفت: با من بیا، من برای تو یک شاخه گل رز قشنگ می خرم. وقتی از گل فروشی خارج می شدند، مرد به دختر گفت: مادرت کجاست؟ می خواهی تو را برسانم؟ دختر دست مرد را گرفت و گفت: آنجا و به قبرستان آن طرف خیابان اشاره کرد. مرد او را به قبرستان برد و دختر روی یک قبر تازه نشست و گل را آنجا گذاشت. مرد دلش گرفت، طاقت نیاورد، به گل فروشی برگشت، دسته گل را گرفت و 200 مایل رانندگی کرد تا خودش دسته گل را به مادرش بدهد.

جـراح و تعمیر کار

روزی جراحی برای تعمیر اتومبیلش آن را به تعمیرگاهی برد. تعمیركار بعد از تعمیر به جراح گفت: من تمام اجزای ماشین را به خوبی می شناسم و موتور و قلب آن را كامل باز می كنم و تعمیرش می كنم. در حقیقت من آن را زنده می كنم. حال چطور درآمد سالیانه من یك صدم شماست؟

جراح نگاهی به تعمیركار انداخت و گفت: اگر می خواهی درآمدت 100 برابر شود این بار سعی كن زمانی كه موتور در حال كار است آن را تعمیر كنی!!!!